Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Engelsk tekstede lønnsarter - overstyring i lønnsregistrering

av Anonymous

Hei.

Jeg har lagt inn engelsk tekst på de lønnsartene vi bruker til vanlig og lagt inn at de ansatte skal ha engelsk lønnsslipp.

Jeg ser imidlertid at ekstra tekst som jeg legger inn ved registrering av lønn ikke kommer med. Istedet kommer den engelske teksten jeg har lagt inn på lønnsarten.

En ansatt har imidlertid fortsatt norsk lønnsslipp og her kommer den ekstra teksten jeg skriver inn ut på lønnsslippen.

Hvordan kan jeg overstyre/legge til tekst ved registrering på ansatte som har engelsk lønnsslipp?

Hilsen Liv-Hege

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Takk Vanessa. Jeg har aldri brukt noe eget tekstfelt i lønnsregistreringen, men det skal jeg teste neste gang. Vil det da være synlig på lønnsslippen uten å gjøre noen endringer noe sted i systemet?

 

Mvh Liv-Hege

Godkjent løsning
Vanessa Viale
CONTRIBUTOR **

av Vanessa Viale

Hei! I stedet for å overskrive lønnsartsnavn, kan du legge til ett felt som heter tekst i lønnsregistreringsvinduet, og skrive tilleggsopplysninger der.

 

Hjelper det?

 

Mvh,

Vanessa

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,
Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt.
Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.

Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske
support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support. Savner du kontaktinformasjon til din forhandler finner du dette her: http://community.visma.com/no/software/kontakt-oss/

Mvh
Maria

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"