for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi har en arbeidstaker som har vært 50 % sykemeldt fra mars og 100 % sykemeldt fra september og ut fjoråret. Han har mottatt lønn fra oss hele tiden, dvs at vi har avsatt feriepenger for han og han står med feil sum feriepenger tilgode på lønnsslippen.
Hvordan skal jeg regne hvor mye feriepenger han skal fra oss. Og hvordan fører jeg ev det han ikke skal ha i feriepenger fra oss?
Løst! Gå til løsning.
Jeg har ikke lønnsart 299, og når jeg søker på korr.feriepengegrunnlag får jeg ikke opp noe.
Hei. Lønnsart 294 skal kun bruke ved oppstart av programmet. Bruk lønnsart 299.
Hei.
Jeg prøver meg med et svar til deg. Har ikke hatt problemet selv, men dersom jeg skulle ha endret feriepengegrunnlaget ville jeg gjort følgende: Jeg ville ha regnet ut feriepengegrunnlaget manuelt. Ved korrigering benyttet Lønnsart 294 korrigering av feriepengegrunnlag i fjor eller lønnsart 299 Korr. feriepengegrunnlag. (nærmere forklart i hjelp). mvh Anne Keth
Hei,
Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt.
Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.
Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske
support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support. Savner du kontaktinformasjon til din forhandler finner du dette her: http://community.visma.com/no/software/kontakt-oss/
Mvh Anniken
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.