Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Hvordan får jeg Visma Lønn og Global til å kommunisere?

av Anonymous

Tidligere ble regnskapsbunten fra Visma lønn overført til Global, men etter endring av Visma lønn går ikke dette lenger automatisk.

Jeg har også problemer med at varekjøp som skal trekkes i lønn ikke legger seg som forslag ved lønnsregistrering.

Hvordan får jeg Visma global og Visma Lønn til å kommunisere bedre?

 

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Jeg legger ved et skjermbildet som du vil få opp i Visma Lønn etter at du gått inn på "Grunndata/Firmaopplysninger/Oppsett/Økonomisystem".
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for svar! Men jeg finner ikke helt ut av det du skriver. Under firmaopplysninger finner jeg ingen fane eller kolonne som heter Opsett eller økonomisystem?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Du kan teste kommunikasjon mellom Visma Lønn og Visma Global ved å gå på «Grunndata/Firmaopplysninger/Oppsett/Økonomisystem». Dersom kommunikasjonen feiler må du kontrollere at verdiene under «Visma Global» stemmer.

Under F1 Hjelp og emne «Integrasjon økonomisystem» kan du lese mer om hvordan du kan sette opp Visma Lønn til å kommunisere med Visma Global.

Har du Visma Lønn versjon 7.70 eller nyere må du minimum ha Visma Global versjon 7.60.

For videre hjelp kan du ta kontakt med support på telefon 40 10 40 17 eller sende mail til lonn@visma.no

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"