Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Oppgave næringsdrivende

av Anonymous

Det er tilrettelagt under Fellesrutiner/Altinn II at det skal være mulig å sende oppgave til Altinn over betalinger til selvstendig næringdrivende. Men det ligger feil skjemanr. RF-1319, som skal være RF-1321. Er dette er rutine som fungerer, eller skal kunne fungere før innberetningsfristen? Finnes det en brukerveiledning for rutinen, og hvor finner jeg i tilfelle den?

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Asbjørn!

Så fint at du benytter deg av brukerforumet.

Hvis andre har opplevd samme utfordring og funnet en løsning, så hjelp gjerne hverandre.

 

Normalt sett ville jeg ha ventet noen dager for å se om du hadde fått noe respons fra andre kunder før jeg hadde oppfordret det til å ta kontakt med support.

Vi har i dag publisert dette brukertipset: Betalinger til selvstendige næringsdrivende (RF1321)

Du vil nok finne den informasjonen du trenger i dette brukertipset. Skulle du fremdeles ha spørsmål, kan du jo kontakte oss på support.

Se våre åpningstider. Legg spesielt merke til at vi nå i januar også har vakttelefon etter kl 16:00

 

Support

Velkommen til Visma DI Support

Telefon: 815 00 124

e-post: DISupport@visma.com

Åpningstider:

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag: 08:30 - 16:00

Torsdag: 09:00 - 16:00

Vi har kompetanse på Visma DI og PaperLess. Bruker du Visma Lønn i samspill med Visma DI kan vi hjelpe med det også.

Vakttelefon:

I januar 2016 er det i tillegg mulig å ringe vakttelefonen etter kl 16:00.

Ring 40 60 48 64

 

 

 

 

 

Tjenesten koster kr 1.225 (eks. mva) pr. påbegynte halvtime.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"