Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Teller

av Anonymous

Noen som har erfaring med at bilagsnummer på nytt år "hopper tilbake" til fjorårets nummerserie? Og evt. hva som kan gjøres for å unngå dette.

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei sann!

Vi ser at dette tema har engasjert flere, men at det er ingen som har noe konkret tips!

Jeg har laget et brukertips som forklarer hvordan det er ment oppsett med tellere på flere år skal fungere.   Vi håper dette kan gi en forklaring på hvordan dere må gå fram for å få det til å fungere som forventet.

Bilagsnummerering på forskjellige år

 

Dersom dere har flere spørsmål rund dette spørsmålet kan dere ta kontakt direkte med support.  Vi kommer ikke til å besvare konkrete spørsmål vedr. denne sak i denne tråden.  Brukerforum er ment som en arena der brukerne sammen kan utveksle erfaringer.

Mette Dyrdahl
CONTRIBUTOR **

av Mette Dyrdahl

Hei,

Vi har startet med automatisk nummerering først i år, men opplever det som gangske frustrerende.

Vi opplever både at det hentes/overskrives med nummer fra forrige års serie og fra andre bilagsarter.

Ole Gunnar Severinsen
CONTRIBUTOR ***

av Ole Gunnar Severinsen

Vi har/har hatt samme problemet. Bruker paperless i tillegg. Det gjør at vi har ignoret problemet da vi ikke spør etter bilag med et bestemt nummer mer, men en kunde, leverandør, beløp eller hovedbok

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Kristin!

Så fint at du har begynt å tatt i bruk brukerforum.  Dess flere som bruker dette forumet, dess lettere blir det å få hjelp fra andre.

Enda ser det ikke ut som om det er andre som har gitt deg noe tips.  Dersom du ikke får noe brukbare tips av andre og du fremdeles ønsker svar på problemet ditt, anbefaler jeg at du konatker oss på support.  

 

Se våre åpningstider. Legg spesielt merke til at vi nå i januar også har vakttelefon etter kl 16:00

 

Support

Velkommen til Visma DI Support

Telefon: 815 00 124

e-post: DISupport@visma.com

Åpningstider:

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag: 08:30 - 16:00

Torsdag: 09:00 - 16:00

Vi har kompetanse på Visma DI og PaperLess. Bruker du Visma Lønn i samspill med Visma DI kan vi hjelpe med det også.

Vakttelefon:

I januar 2016 er det i tillegg mulig å ringe vakttelefonen etter kl 16:00.

Ring 40 60 48 64

 

 

 

 

 

Tjenesten koster kr 1.225 (eks. mva) pr. påbegynte halvtime.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"