Mine områder
Hjelp
Vibeke Onstad
CONTRIBUTOR ***

Prosjekt som skal faktureres senere

av Vibeke Onstad

Hei,

 

Hvordan kan jeg sette opp et prosjekt som skal faktureres senere?

Det blir ført timer på dette prosjeket nå, men vi kan ikke sende faktura før det foreligger en PO.

Når PO er på plass så kan jeg begynne å fakturere timene jobbet på dette prosjektet.

Hvordan er det enklest å løse dette?

 

Mvh Vibeke

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Hvis du fører timer på prosjektet som umiddelbart legger seg til fakturering så kan du gå inn på økonomi på prosjektet det gjelder, deretter åpner du fakturautkastet, bokker av i boksen ved siden av timer, og velger "fakturer senere". Da legger seg timene som ikke fakturerbare elementer. Når du så har har PO på plass kan du gå tilbake til det aktuelle utkastet inne på aktuelt prosjekt og økonomi og klikke på ikke-fakturerte elementer og huke av boksene for de føringene du ønsker å gjøre "fakturerbar nå". Da er de klare for å faktureres igjen.

 

Er det faste priser per fase så oppretter du bare en faktureringsplan inne på økonomi inne på et prosjekt med fakturering en gitt dato fram i tid, eller når fasen er fullført. Da har det ikke noe å si når du fører timer. Dette gjør du ved å klikke på "tillegg og andre kostnader" "legg til nytt tillegg".

 

Mvh

 

Lukas Becker

Cloud Connection

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"