for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei, det ble visstnok lagt ut en oppdatering av Visma Tid i går.
Etter denne oppdateringen, så tar ikke registreringsbildet med seg "Klokkeslett fra", fra forrige registrering.
Tidligere var det slik at om man registrerte f.eks 8 til 9 og lagret, så fikk man opp "Klokkeslett fra " = 09.00 som foreslått start-tidspunkt.
Er dette en endring, eller en bug?
Hei,
Det har dukket opp noen små feil som har blitt rettet etter oppdateringen.
Henting av start tidspunkt fra slutt tidspunkt når man benytter Lagre og ny blir med på oppdatering i kveld 25.06.
Endring av dato og ansatt på registrering er låst på grunn av kvalitetssikring av loggføringer.
Hva med prosjektnummer som ikke automatisk føres videre?
Det frusterer mange av våre brukere. Evt. tips til å løse dette?
Hei,
jeg klarer ikke å reprodusere dette nå, har du testet i dag?
Dersom du fortsatt får feilen er det fint om du kan sende inn dette som en supportsak slik at jeg kan videresende til utviklerne.
Support fungerer ikke, får feilmelding......
Dokumentet med forløp lar seg ikke laste inn her, ei heller kopieres inn i tråden. Jeg vil ikke bruke tid på å ringe (for hvor ringer jeg uansett?) Å kontakte support Visma Tid er kapittel for seg, det er langt fra intuitivt å finne frem til rett avdeling på hjemmesidene deres. Det blir at en utsetter å ta kontakt da halve dagen går med - en tidstjuv. En klage der altså, kanskje ikke på rett sted, men fikk luftet det iallefall 🙂
Oppsummert: Hvordan får jeg sendt inn noe til dere? Har mye å styre med, så send meg en mail : eva.gangstad@rm-group.com
Send e-post til support.tid@visma.com
Ja, testet i dag. Sender inn til support.
Hei,
opplever det samme som nevnes over, og ønsker info om tidspunkt for når dette fikses?
Da kan jeg orientere våre brukere at de ventere med å registrere til da, og så går det så mye kjappere for dem.
Nok unødvendig tid har gått med til dette allerede.
Her er det gjort endringer som ikke er bra og er udokumentert.
Det går ikke lenger å endre dato på en timeregistrering.
Prosjekt følger ikke med ved ny registrering på samme linje.
Lagre og ny fungerer ikke.
Vennligst reverser denne oppdatering øyeblikkelig!!
Vi opplever det samme i vår oppdatering, at vi ikke kan benytte "lagre og ny"-knappen inne i registreringsbildet. F.eks. fortløpende fordele arbeidstiden din på flere prosjekter på en og samme dag. Får ikke gjort det i dag, siden når du benytter "lagre og ny"knappen kommer du bare til et blankt skjermbilde, og blir hengende der . Etter en stund - forespørsel om sende inn et skjema .....
Vennligst gjør rede for dette, og informer oss om når ny oppdatering kommer? Vi har mange brukere som benytter dette systemet daglig.
Etter oppdatering i kveld 25.06 skal alle overnevnte problemstillinger være rettet. Med unntak av låst dato for registreringen, denne vil forbli låst da dette var besluttet med hensyn av loggføring av registreringer.
Hei
Når kommer informasjon om hva den siste oppdateringen inneholder av endringer ?
I Visma Tid står det at det kommer info i dag mandag 21.06, det er nå en uke siden.
Hei,
Det står ikke at det skal komme mer informasjon 21.06, men at selve oppdateringen kommer da.
Informasjon om hva denne inneholder får dere ved å klikke på overskriften på nyheten.
Punktet "
Nå behøver du ikke lenger gjøre refresh ved registrering av timer
Nå vil Autoreglene vise resultatet av genererte transaksjoner med en gang. Oppdatering/refresh er dermed ikke lenger nødvendig å gjøre. " er det som har skapt utfordringene nevnt i denne tråden da registreringsbildet ble bygget på nytt.
Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.
Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.