Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Visma Website/Webshop
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Adresseliste til pakkseddel/transportetikett

Hei! 

Lurer på om det finnes noe funksjon der man kan enten skrive ut/exporttere til excel, en adresseliste på webshop ordre som f.eks er gjort på en bestemt dato etc. (filter/søkefunksjon).  Ser at det er flere som etterlyser dette, og med tanke på at det er såpass viktig til oss som sender ut fysiske varer må jeg nesten vurdrere om å bytte leverandør av webbutikk visst dette ikke nå/snart er på plass. 

Export til excel hadde vært knall, for da kan man importere denne i postens mybring system. Evt. at dere kan tilby full API mot posten.(betaler gjerne for dette!!) 

Eller så er jeg svært fornøyd Smilefjes veldig glad 

Tommy

4 SVAR 4

Re: Adresseliste til pakkseddel/transportetikett

Hei Tommy.

Det er desverre ikke noen funksjon for dette i dag, men jeg skal melde det inn som et ønske! Per nå har du iallefall mulighet til å sortere webshop-ordrene på dato, ved å klikke på overskriften Dato.

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support
CONTRIBUTOR *

Er dette på plass nå?

Hei, Jostein.

Beklager sen tilbakemelding. Dette er dessverre ikke på plass enda, men jeg skal melde inn enda et ønske om forbedring fra deg. Vi vil oppdatere denne tråden så fort vi vet mer angående dette. 

Ha en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR **

Dette og mer til ønsker vi også svar på.