avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bugs som må fikses i webshop

At kundene kan handle en deaktivert vare fordi den ligger i handlekurven deres fra sist besøk. Hvis man ikke setter antall på 0 kan varen kjøpes selv om den er deaktivert.

At kunden legger varen i handlekurv men det står "ønsket antall overstiger antall på lager", men varen ligger likevel i handlekurven deres uten at de ser det.

Vipps i Nets feiler enda 50% av gangene og salget må kjøres gjennom kundeservice, noen som igjen bidrar til ekstra jobb da jeg må sende mailer hver gang det skjer. I tillegg får man overbooking av varer fordi andre i mellomtiden kjøper den varen.

Nets betaling feiler ofte og kunder må prøve igjen. Nå vet man at hvis kunder opplever så mye problemer med faktisk å klare å gennomføre et salg så taper man penger. Da gidder de faktisk ikke handle.

Til slutt hva skjer med Klarna? Man er nødt å ha enkle betalingsmuligheter for kundene, det finnes ikke pr i dag. Til og med Vippsen ligger inne i Nets som gjør at det er tungvindt.