avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Firmainnstillinger ved forskjellig navn på firma og webshop

Mange har forskjelling navn på webshop og firmaet/ org som står som eier av webshop. Når man integrerer webshop med eAccounting gis kun et valg på logo og faktura/ ordretekst under firmainnstillinger.

Savner mulighet for å kunne differensiere mellom tekst/ logo oppsett etc. i eAccounting og Vismawebshop.  

Som det er nå må jeg gå inn og endre logo og tekst manuelt hver gang jeg skal fakturere fra firma/ org. som er registrert som eier i eAccounting - og bytte tilbake til tekstoppsett og logo for webshop.

Håper dere kan tilpasse dette så det blir mer "smooth". Webshop går jo online direkte gjennom døgnet og om kunder får opp en annen logo og tekst skaper det forvirring. Ikke minst er det mye hassel' og endre tekst og logo stadig vekk.

1 SVAR 1

Re: Firmainnstillinger ved forskjellig navn på firma og webshop

Hei, Kristin.

Takk for godt innspill! Jeg skal melde dette inn som et ønske om forbedring fra deg. Vil også tipse deg om vårt ideforum hvor du kan legge inn ønsker og innspill du måtte ha til programmet. 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂