avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Highlighted
CONTRIBUTOR **

HTML koder til f.eks kundeklubb

Hei,

Hvordan legger jeg til en html kode på en side i web shoppen? Jeg har tenkt å knytte på/avmeldingskjema i kundeklubben direkte til en nyhetsbrevtjeneste, og har fått laget koden men ser ikke helt hvordan jeg skal sette den inn?

3 SVAR 3

Re: HTML koder til f.eks kundeklubb

Hei Andre.

Visma Webshop er en lukket løsning. Dette betyr at man ikke får lagt inn egen kode. Det finnes løsninger som er mer åpne, men disse er generelt mindre brukervennlige. Visma Webshop har iallefall skjema som en av elementene du kan legge inn på siden (øverst). Dette kan du tilpasse slik at det f. eks ser ut som bildet vedlagt. For mer info om skjema i Visma Webshop, klikk på spørsmålstegnet øverst til høyre og søk etter Skjema.

Med vennlig hilsen

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 84964.

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support
CONTRIBUTOR *

Hei.Vil følge opp denne!

Skjønner at man har begrensninger på kode.

Men å ha en Drop-down HTML box burde jovære uproblematisk.

Jeg liker enkelheten i Webshop, men har sett slike HTML boxer på lignende enkle webtjenester som f,eks Idium+.

Antar at dette heller ikke er mulig i Webshop+, slik det er i dag?

Hilsen

Ralph von Minden

Hei, Ralph.

Vi har dessverre ikke støtte for HTML i våre webshop løsninger. Jeg vil melde inn et ønske om dette til vår produktavdeling.

Takk for innspill!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 156426

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂