Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Visma Website/Webshop
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Kampanje/nyttårssalg - rabatt

Hei.

Vi skal ha et åpningssalg/kampanje og ønsker å legge en prosentsats i rabatt på alle varer i en gitt tidsperiode i webshop'en. Hvordan gjør vi det?

Mvh Jens

3 SVAR 3

Re: Kampanje/nyttårssalg - rabatt

Hei, Jens.

Beklager sent svar. Det er dessverre ikke mulig å legge inn en rabatt for alle artiklene på Webshop. For at en nedsatt pris skal komme frem på en artikkel må man endre pris på artikkelen (i Visma eAccounting om du har aktiv synkronisering), og deretter velge å vise førpris. Dette gjøres ved å velge Webshop øverst i venstre hjørne, og deretter klikke på Artikkelregister.

Jeg har meldt inn et ønske om forbering at det burde være mulig å bare registrere en rabatt på artikler (enten i Webshop eller eAccounting), men jeg skal melde inn ett fra deg også. Jo flere ønsker vi får, jo større sjanse er det for at det blir gjort endringer Smilefjes glad

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 205096

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR *

Ååh - kjempeskuffende! Nå har ikke vi så mange varer, men ser allikevel på dette som en omfattende jobb å sette priser manuelt! Hvordan har dere tenkt at en nettbutikk med flere hundre, kanskje tusenvis av artikler skal kunne gjennomføre et salg??  I tillegg så ender en jo opp med å kontrollere seg selv halvt i hjel når prisene skal tilbake til normalen etter salget - tenk om en glemmer noen varer. Fryktelig uoversiktlig måte å jobbe på i Visma Webshop.

Dette bør dere umiddelbart se på - det er en minimumsforventning til en nettside som koster mer i måneden enn økonomisystemet!

Håper dere ser problemet...

Hei, Jens. 

Jeg er helt enig i at dette blir uoversiktlig og at det fører til mye ekstraarbeid. Jeg har meldt dette videre til våre utviklere, og så fort jeg vet noe mer vil jeg oppdatere denne tråden.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support 

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad