Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Visma Website/Webshop
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Ordrer blir ikke sendt til eAccounting

Nå har jeg ventet i et døgn på at dere skal ordne dette problemet, men ordrer som kommer inn blir ikke sendt videre til regnskapet. Ser at dette problemet er noe som dere har hatt flere ganger og som jeg også har opplevd tidligere. Hvorfor skjer dette og hvorfor er det så vanskelig å fikse?

Kan vi forvente at det blir gjort noe med dette snart? Ifølge deres statusside (https://status.visma.com/ ) , så skal alt fungere som normalt, men det stemmer ikke.

6 SVAR 6
CONTRIBUTOR *

Sv: Ordrer blir ikke sendt til eAccounting

Jeg sliter med det samme!! 

Håper dette er noe som blir fikset snart!

CONTRIBUTOR ***

Dette har jeg slitt med i snart to år. Feilmelder dette nesten ukentlig, men de retter aldri på dette.
Ofte kommer de hverken til Webshop eller EA.
Ser bare det kommer penger..

CONTRIBUTOR **

Dette skjedde for første gang i min nettbutikk. Jeg har ikke opplevd dette i hele 2018. Er det fortsatt flere som opplever at ordren ikke blir sendt til eAccounting? Jeg pleier å legge betalingsbekreftelsen fra eAccounting sammen med pakken. Kan ikke vente på at denne skal dukke opp før jeg sender.

CONTRIBUTOR ***

Dette skjer mer eller mindre hele tiden hos meg. Og da jeg informerer Visma om det bruker de 2-7dager på å få orden på dette. Det har vært slik snart to år
CONTRIBUTOR **

OJ - dersom dette blir et problem kommer vi til å bytte platform.

CONTRIBUTOR ***

Jeg har sagt ifra at jeg betaler ikke for tjenesten lenger før de retter denne feilen. Men ser etter annen plattform selv. Men har lagt ned altfor mye jobb i denne.