Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Visma Website/Webshop
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Responsive nettsider i Visma Webshop +

Hei

Det ble lansert responisve sider for de første 5 temaene i Visma Webshop+ i januar.

Men hva med alle oss som har tema 6-9? Hvorfor bare lansere for noen tema og ikke alle samtidig?

Når er de siste 4 tema klare? Nåværende tilpasning til mobile flater er gammeldags.

Har man satt et design og bygger merkevare  image videre over dette kan man ikke "bare bytte design" sånn uten videre. Savner en klar plan fra Visma her. 
Som brukere av Vismas nettbutikkløsning ønsker vi å være konkurransedyktige i markedet.
(Ikke minst sett opp i mot hva andre konkurrerende rimeligere nettbutikk leverandører kan tilby av raske tilpasninger i et marked som endrer seg meget raskt. )

Netthandel via mobile flater øker kraftig. Mobile brukere ikke må få følelsen av at de bruker en tjeneste tilpasset mobil basert på stasjonære enheter, men en separat, sofistikert applikasjon som tjener deres behov og ønsker. 

Håper dere snart har mye nytt å melde.

2 SVAR 2

Re: Responsive nettsider i Visma Webshop +

Hei, Kristin.

Takk for tilbakemelding. Jeg skal ta med dette videre og melde dette inn som et ønske fra deg. Jeg vil og nevne at det jobbes på å få responsivt design på resten av temaene også, men jeg har dessverre ingen spesifikk dato på når dette vil være klart.

Vi vil oppdatere denne tråden så fort vi vet noe mer!

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR ***

Re: Responsive nettsider i Visma Webshop +

Hei,

Har det skjedd noe mer? Er alle temaene nå oppdatert for Responsivt design?

Mvh

Arne