Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Visma Website/Webshop
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR ***

Webshop+ feil ved kundebestilling

Fikk igår mail fra Webshop om at bestilling var kommet, denne var betalt via Nets.

Men denne finnes hverken i Webshop eller i eAccounting.
Ringte kundeservice istad og de sa det var flere som hadde problemet.
Jeg sa at jeg da får lage denne bestillingen manuelt, men fikk beskjed om å vente til jeg fikk tilbakemelding senere idag fra de. Men fikk aldri noen tilbakemelding, på samme måte som de fleste andre gangene de har sagt de skal gi dette.

Noen som har noe mer info eller erfaring rundt dette?

Mvh
Ståle 

14 SVAR 14

Re: Webshop+ feil ved kundebestilling

Hei, Ståle.

Selve feilen som forårsaket dette ble rettet på fredag, så bestillinger skal nå komme inn som normalt. Da det er flere som har vært berørt vil dere bli kontaktet av oss, slik at bestillinger skal sendes gjennom slik at dere kan se dem i Visma Webshop og Visma eAccounting. Grunnen til at vi ikke bare sender gjennom alle er fordi vi ikke kan se hvilke som faktisk har gått gjennom slik at vi ikke sender gjennom en som kanskje har vært avbrutt. 

Jeg beklager at denne informasjonen ikke har kommet klart nok frem til alle.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR ***

Hei igjen.

Så du mener at denne kanskje ikke er blitt betalt?
Denne er ennå ikke kommet i hverken webshop eller eA, men jeg laget den manuelt selv pga kan ikke la kunden lide for at systemene deres feiler.

Informasjonen jeg fikk fra dere da jeg snakket med dere var klar: sier ifra til deg etterpå (hør på opptaket deres).
Hørte ikke mer ifra dere og dere hadde stengt da jeg forsøkte å ringe dere opp igjen.

Fin dag videre til deg også.

Mvh

Ståle 

Hei, Ståle.

Beklager sent svar. Jeg ser at min kollega kontaktet deg angående de manglende bestillingene i Webshop, og at dette skal være i orden nå Smilefjes glad 

Ha en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR ***

Hei igjen.

Dette ble aldri i orden, ukentlig skjer dette og senest idag fant jeg tre ordre som var borte.

Synes dere skal informere alle deres kunder om dette så alle er klar over det.
Dette er så seriøst dårlig at det ikke er rettet opp ennå.
Betaler for en tjeneste som ikke fungerer og dere giddder ikke rette opp i det så jeg må manuelt lete etter forsvunnede ordre via Nets osv.

Mvh

Ståle

CONTRIBUTOR ***

For to dager siden var det på nytt tre ordre ifra webshoppen som var borte (ikke i EA), dette er kunder som betalte via Nets. Jeg feilmeldte dette hos dere på tirsdag og ringte dere idag (torsdag). Dere sier nå skal det ikke skje igjen. Men hvorfor bruker dere to dager uten å svare. Jeg har nå tre kunder som fikk to dager lenger leveringstid på sine varer. Og dette skjer hver uke.

Ikke holdbart!

CONTRIBUTOR ***

Der skjedde det igjen, to ordre borte igjen....

CONTRIBUTOR ***

Dere lovte å ordne ordrene fra tirsdag så jeg fikk sendt de avgårde idag, ringte og purret på dere to ganger også. Men neida, tirsdagens bestillinger får jeg heller ikke sendt ut idag pga dette. Har idag fått mail ifra en av kundene som ga meg huden full pga ordren dems ennå ikke er sendt, hjelper dessverre lite å skylde på dere. Og veldig flaut å ikke kunne finne noenting om ordren de har bestilt. 

Dette har vært slik siden i Mai, det er virkelig på tide dere finner ut av dette og løser det.

Og da dere lover meg at dette skal være i orden i løpet av 10min og timene går uten at noe skjer kunne dere tatt en tlf og informert istedenfor å bare drite i kunden..

CONTRIBUTOR ***

Ordrene fra tirsdag er ennå ikke i orden...

(updated by Lisa Rognerud VISMA ‎24-11-2017 16:09 )

Hei Ståle,

Jeg beklager så mye for dette, og ulempene dette medfører for deg!

Når det gjelder de manglende ordrene, så sjekket jeg din pågående sak og disse er nå hentet opp av teknisk.

De skal nå være synlig hos deg. Min kollega har også nylig sendt deg mail vedrørende dette.

Det jobbes med å implementere en funksjon som vil forhindre at dette skjer, men den er dessverre ikke klar enda.

Jeg fjerner markeringen på at dette er løst, også oppdaterer jeg denne tråden igjen så fort jeg har mer informasjon om denne funksjonen.

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support

CONTRIBUTOR ***

Fortsatt mangler bestilling 660 både i Webshop og EA.
Fortsatt mangler bestilling 661 i EA.

CONTRIBUTOR ***

I morgen er det en uke siden kundene mine bestilte, og ennå er det ikke i orden så jeg får skrevet ut ordrene og sendt de. 

CONTRIBUTOR ***

Fra ordrene som kom inn og ble feilmeldt tirsdag forrige uke er nå "bare" ordrenr 661 ennå ikke ordnet opp i. Denne er i Webshop, men ikke i EA.

CONTRIBUTOR ***

RE: [Ticket 1037107] - Ordre mangler i EA !!!!!HASTER!!!!!

5 Desember:

Takk for din epost.

Vi vil gjøre vårt beste for å besvare din henvendelse innen en arbeidsdag.

Finn løsningen selv ved hjelp av våre supportside: http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/
Du kan også klikke på F1 eller ? tegnet i programmet og finne hjelp der.

Dersom du har sendt oss en henvendelse på e-post er det viktig at du sjekker at svaret fra oss ikke er havnet i spamfilteret ditt.

Opplever du problemer med innlogging eller andre systemutfordringer?

Hold deg oppdatert med driftsstatus på våre systemer her: https://status.visma.com/
Her kan du også legge inn abonnement på konkrete varsler, slik at du mottar mail når noe skjer.

Vi takker for din henvendelse og ønsker deg en riktig fin dag.

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting Support

NÅR KAN JEG FORVENTE Å FÅ SVAR???

Re: RE: [Ticket 1037107] - Ordre mangler i EA !!!!!HASTER!!!!!

Hei Ståle,

Saken ble eskalert direkte til teknisk avdeling, og dette burde vi informert deg om underveis.

Jeg har sendt deg en mail med ny info fra vår teknisk avdeling.

Beklager igjen for manglende oppdatering!

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support