avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR ***

Webshoppen er nede, etter feil fra dere! HASTER!!!

Kan dere svare meg her på hva som skjer med webshoppen min?

Ved oppsigelse av tilleggstjenesten ordre/faktura, har dere klart å si opp web tillegget vårt også. 

og dermed er nettbutikken nede. Jeg oppdaget dette Torsdag forrige uke, og skrev mail med en gang for å få dere til å rette opp.

I helgen purret jeg på mailen for å få svar på hva som skjedde, og nårtid dere forventet å få opp webshoppen vår. Jeg forventer selvfølgelig at alt jeg hadde lagret av bilder, lang og kort produktbeskrivelse skal være tilstede. men jeg får ingen svar fra dere!!!

Det er nå gått mange dager!!

Kan dere sjekke nårtid dere forventer at webshoppen er oppe å går igjen, og at alt som lå i webtillegget ikke er slettet.

ønsker også at dere ser på en kompensasjon pr dag nettsiden er nede!

Ring meg gjerne så snart dere har fått sett på denne!

2 SVAR 2

Sv: Webshoppen er nede, etter feil fra dere! HASTER!!!

Hei, Morten.

Dette er veldig beklagelig, jeg kan ikke se at vi har motatt en mail fra deg hos support. Men du sendte den kanskje direkte til vår faktura/lisens avdeling?

Uansett så vil ikke innholdet i din nettbutikk forsvinne, det vil ligge der i 6 måneder etter avsluttet lisens, så det slipper du å tenke på.

Jeg har dessverre ikke mulighet å ringe deg, men jeg vi anbefale at du tar direkte kontakt med vår faktura/lisens avdeling på telefon 21 89 82 99 (09-14) slik at vi kan ordne opp i dette.

Med vennlig hilsen : Kaj Sjursen Kleveland | Content Administrator
CONTRIBUTOR ***

Sv: Webshoppen er nede, etter feil fra dere! HASTER!!!

Ja, i dag fikk jeg kontakt med faktura avdelingen, som hadde gjort en feil. de rettet opp i det i dag, så nå er webshoppen oppe igjen.