avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Morten-Lund
CONTRIBUTOR **

vipps

av Morten-Lund

Jeg synes det er på tide at vipps nå legges inn som betalingsløsning i Webshop+ dette er et ønske fra mange Webshop + brukere. Vipps har 2,8 mill brukere og er noe av den mest gangbare betalingsløsningen på nett.

De fleste andre plattformer har dette, det samme gjelder for så vidt med klarna.

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Fredrik Eskeland
VISMA

av Fredrik Eskeland (Oppdatert ‎20-05-2019 12:50 av Fredrik Eskeland VISMA )

Hei @Morten-Lund 

Det er mulig med betaling via Nets per dags dato. Vi ser i disse dager på mulighetene for en integrasjon med flere betalingsmetoder, som Klarna og Vipps. Kan dessverre ikke si når dette eventuelt er på plass enda, men det vil bli tydelig informert når vi vet ettersom det er ettertraktede funksjoner blant våre kunder.

Mvh Fredrik Eskeland, eAccounting support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
MSJ
CONTRIBUTOR *

av MSJ

Hei! Hvordan ligger det an med Klarna og vipps som betalingsløsning hvis man bruker Visma sin Webshop?

Lars Reinskou2
CONTRIBUTOR *

av Lars Reinskou2

Hei Fredrik,

Følger opp på denne tråden, da jeg også ser samme behov for å kunne motta betaling via Vipps i en enkel nettbutikk.

Dette ble forsterket ved at Vipps droppet sin superenkle nettbutikk Vipps-Go i November-20. Håper dere har noe nytt å komme med, da jeg ser at dere allerede hadde dette til vurdering for snart 2 år siden.