avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR *

Altinn integrering

Vi skal integrere VISMA med altinn, men hensyn til MVA oppgave, A-melding etc.
Har opprettet bruker ID i Altinn, samt passord. Dette er allerede på plass i Altinn.
Men i Visma eaccounting på firmainnstillinger, når jeg legger inn dette - så får jeg feilsvar;

"Angitt ID / passord ble ikke akseptert, vennligst sjekk og prøv igjen"

Vennligst gi meg tilnakemelding påhva som kan være feil? Takk
5 SVAR 5

Re: Altinn integrering

Hei Monica,

Kan du logge deg inn i Altinn og dobbeltsjekke at ID er riktig?

Anbefaler deg å ta en titt på denne artikkelen som forklarer steg for steg hvordan innstillingene skal settes opp: https://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/Supportressurser/Supportartikler-eA...

Supert om du gjør et forsøk til i hht. guiden og gir meg en tilbakemelding dersom du fortsatt får feilmelding.

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS

Highlighted
CONTRIBUTOR *

ID var riktig - jeg fikk omsider hjelp av deres kundesupport til en feilretting i programmet. Neste utfordring nå er lønnsslipp, blir sendt på Mail til mottaker med Adobe som krever passord. Hvor finnes dette passord ?

Hei Monica.

Passordet på en lønnslippen tilsvarer fødselsnummeret til mottakeren av lønnslippen. Dette er en funksjon for å beskytte sensitive data.

Med vennlig hilsen

Edvard Berntzen

Visma Mamut AS

Logget på saksnr. 82600

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support

Hei, 

Jeg har samme problem med Altinn. Kan ikke sette innstillinger. Får feilmeilding "Angitt ID / passord ble ikke akseptert, vennligst sjekk og prøv igjen".

Hei Viktorija. 

Jeg har svart deg på dette her.

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support. 

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support