Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Ang abonnement

Hei,

jeg er snart ferdig med føring av næringsoppgaven for 2016, og vil etter dette ikke ha behov for å føre regnskap igjen før til neste år. Kan jeg avslutte abonnementet jeg har og ta det opp igjen der jeg sluttet av, til neste år, ved å reaktivere abonnementet? Vil alt jeg har ført bli liggende? Eller må jeg eksportere info'en og importere den inn igjen til neste år?

Takk for flott program forøvrig!

Linda

1 SVAR 1

Re: Ang abonnement

Hei, Linda.

Takk for fin tilbakemelding!

Det går fint an å avslutte lisensen din på Visma eAccounting, og begynne fra samme sted igjen når du ønsker å åpne kontoen igjen. Når du avslutter lisensen vil du fortsette å ha tilgang, men kun med lesetilgang. Når du så fornyer lisensen vil all informasjon være der, men du vil og ha tilgang til å gjøre endringer og fortsette med regnskap.

For å si opp kan du kontakte vår kundeservice på telefonnummer 21 89 82 99, mandag til fredag mellom 9 og 14. De har og en chat som er åpen mellom 8 og 16. Denne finner du her.

Ønsker deg en fin dag videre! Smilefjes glad

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 290740

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad