avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CHAMPION *

Autoinvoice feilet. En annen kunde mottok fakturaen. Hva skjer?

Jeg sendte en faktura til en kunde som AutoInvoice. Dagen etter ser jeg at det står en masse feilmeldinger, og trykker derfor send igjen, og tenker ikke noe mer over det.

Senere på dagen, får jeg telefon fra en ANNEN kunde om at han hadde mottatt en veldig ukjent faktura. Den faktiske kunden som jeg egentlig skulle fakturere vet jeg ikke om har fått fakturaen heller. Jeg har ikke verken sendt, redigert, eller åpnet kundebildet til den andre kunden, så jeg skjønner virkelig ikke hva som har skjedd. Har også sjekket at telefon-nummeret og epost adressen stemmer med riktig kunde.

Hva kan ha skjedd, hvorfor, og går det an å sjekke om kunden faktisk har mottatt fakturaen -  uten å måtte spørre kunden rett ut?

Gjerne ring meg for tilgang/feilsøking/support 

1 SVAR 1
Highlighted

Sv: Autoinvoice feilet. En annen kunde mottok fakturaen. Hva skjer?

(updated by Tobias Aune VISMA ‎24-07-2018 14:54 )

Hei,

For å kunne svare på dette trenger vi litt mer konkret informasjon i forhold til hvilken kunde som skal ha mottatt fakturaen, og fakturanummeret det gjelder. Anbefaler at du sender oss denne informasjonen til support.eaccounting.no@visma.com slik at vi kan få undersøkt det. Noter gjerne navnet mitt i emnefeltet så ser jeg den når den kommer.

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.