avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Tfo
CONTRIBUTOR ***

Avstemme flere faktura og kreditnotaer

av Tfo

Hei.

En kunde har innbetalt beløp hvor beløpet er avstemt mot flere faktura  (3 stk) og kreditnota (4 stk). Jeg får ikke - via kasse/bank til å bokføre alle faktura. Jeg har bankintegrasjon. Har dere noe tips om hvordan jeg skal avstemme faktura mot flere kreditnota?

3 SVAR 3

av Cecilie Bøhn

Beklager forsinket tilbakemelding her.

Får du da 0 i differanse nederst? Forsøk eventuelt å velge en annen faktura/kreditnota 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Tfo
CONTRIBUTOR ***

av Tfo

Ja, slik oppfattet også jeg at det enkelt kunne gjøres, men det stopper opp og jeg får ikke flere valg med ny transaksjon etter å ha avstemt de to første.

av Cecilie Bøhn

Hei, 

Du kan avstemme en betaling mot flere åpne poster ved å først velge avstem - betaling av faktura og finne en av de aktuelle fakturaene. Du vil ha et gjenstående beløp å avstemme. Du velger da "ny transaksjon" nederst og legger til en faktura til, og gjentar med å velge ny transaksjon. Når gjenstående beløp å avstemme blir negativt kan du avstemme mot kreditnotaene 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant