avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Tom-Richard H Olsen
CONTRIBUTOR *

Bank integrasjon

av Tom-Richard H Olsen

Hei,

Lurer på om det ikke lenger er slik at leverandørfakturaer som legges inn i eAccounting overføres til DNB, husker at det gjorde det til å begynnelse med, og at jeg der kunne godkjenne de med ferdig riktig info.

Er dette deaktivert, eller må jeg velge dette et sted? Integrasjonen fungerer andre veien, så får inn innbetalinger og utbetalinger mot bokføring.

TomR

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Emilie Røed
VISMA

av Emilie Røed

Hei,

Den er god, takk for tilbakemelding!

Kan du sende meg skjermbilde av leverandørkortet (leverandøropplysninger) og leverandørfakturaen? Vi kan fortsette dialogen på mail så du slipper å legge det ut her. Supert hvis du kan sende disse til support@vismaavendo.no - så skal jeg undersøke nærmere!

- Emilie

Tom-Richard H Olsen
CONTRIBUTOR *

av Tom-Richard H Olsen

Hei igjen,

Sjekket nå, sjekket en faktura til Komplett.no. Eneste som er forskjell er at kontonummeret er registrert på et annen Komplett firma enn Komplett.no som jeg har kalt leverandøren.

Men ellers skulle alt av info være riktig. Har ikke gjort noe med instillingene siden det fungerte i startetn når det ble satt opp bankintegrasjon.

TomR

Godkjent løsning
Emilie Røed
VISMA

av Emilie Røed

Hei Tom- Richard,
Leverandørfakturaer som legges inn i Visma eAccounting skal komme til nettbank for godkjenning - når du har en aktiv integrasjon.
De kan derimot stoppes opp det er lagt opp feil KID på faktura eller feil innstillinger på leverandørkortet. Sjekk gjerne dette, og at det ikke mangler noen bankopplysninger på leverandøren.

Se også innstillinger for nettbank: http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/Supportressurser/Supportartikler-eAc...

Gi meg gjerne en tilbakemelding på dette, så skal jeg undersøke nærmere!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS