avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
Anonymous
Ikke relevant

Bankhendelser

Jeg får ikke innbetalinger over til eaccounting fra DNB. Chattet med de som sa jeg måtte legge disse inn manuelt eller bestille KID. 

Når jeg da forsøker å legge de inn manuelt i eaccounting får jeg beskjed om at det ikke går fordi banktransaksjoner hentes automatisk! 

Så- HVA gjør jeg da??

4 SVAR 4
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Re: Bankhendelser

Har samme spørsmålet som står ubesvart i 7 dager allerede.

Highlighted

Hei Siw. 

Har nå snakket med DNB. Ifølge dem er det overført filer (transaksjoner) til Visma eAccounting fom. 17.9. Hva står det under BankintegrasjonInnstillinger -> Kasse og Bankkonto -> Driftskonto?

Mila: Beklager sent svar. Jeg har riktignok svart nå, se her.

Med vennlig hilsen

Edvard Berntzen

Visma Mamut support.

Logget på saksnr. 38403.

Highlighted
Anonymous
Ikke relevant

Det kom inn nå. Jeg chattet med DNB som sa jeg måtte ha kid for at det skulle fungere, men det kom inn likevel, så jeg må avbestille kid siden det er unødvendig for min bedrift. Eller tenker jeg helt feil?

Highlighted

Hei igjen.

Hvis DNB sa at KID var et krav for at bankintegrasjon skulle fungere er dette feil. Visma eAccounting kan fint brukes med bankintegrasjon, uten KID. Les mer om KID i Visma eAccounting her. Artikkelen tar også for seg hvordan man kan bruke programmet (inkl. bankintegrasjon) uten KID.

Med vennlig hilsen

Edvard Berntzen

Visma Mamut support.

Logget på saksnr. 38403.