avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bankinnskudd fra Izettle

Hei jeg er litt forvirret. Har ført bankinnskudd som bilag hvor jeg har opprettet et nytt bilag under regnskap - bilag. 

Dersom innskudd salg Izettle er 1600 - innskudd izettle 1556 - gebyr 44

1920 bankinnskudd - debet

1579 - andre kortsiktige fordringer kredit

7770 - debet ( diff mellom salg og innbetaling minus gebyr fra izettle)

Er dette feil? Får ikke salgs resultat til å stemme - da fant jeg ut at det kanskje skulle føres på kontor 3000 og laget endringsbilag men da ble det også feil

Dersom noe av salg fra Izettle er kontant hvordan fører jeg/splitter jeg det ?

3 SVAR 3
Highlighted

Re: Bankinnskudd fra Izettle

Hei Britt Hege,

Dersom du har integrasjon til iZettle vil salgsbilaget opprettes automatisk i Visma eAccounting. Du kan lese mer om denne integrasjonen på denne siden.

Dersom du ikke har satt opp denne integrasjonen enda så må du manuelt bokføre salget fra iZettle. Hvordan du gjør dette er beskrevet nærmere i denne artikkelen.

Se også artikkelen vi har angående dagsoppgjør som også tar for seg betalinger gjort kontant.

Håper dette var til hjelp.

Med vennlig hilsen
Tobias
Visma Mamut Support

Logget i saksnummer: 181137 

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Linken du oppgir leder ikke til noen artikkel 😞

Highlighted

Hei Stine,

Se litt gjennom denne linken: https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-eAccounting/Bokfore-betaling-fratrukket-gebyr/ta-p...

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support