avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hans Otto Skaug
CONTRIBUTOR *

Bankintegrasjon DNB

av Hans Otto Skaug

Etter at det ble nytt filformat (XML) på bankintegrasjon med DNB har eAccounting store problemer med å klare å matche både innbetalinger og utbetalinger i bank-avstemmingen. Er det betalt faktura i valuta så er en nødt til å redigere transaksjonen med den spesifikke valuta og beløp for at åpne leverandørposter i valuta skal vises i avstemmingen. Håper at det fra Visma sin side jobbes med å forbedre dette, for dette var et skritt tilbake i automatiseringsprosessen.

8 SVAR 8
Thomas Lund Johannesen
CONTRIBUTOR *

av Thomas Lund Johannesen

Jeg sendte også en henvendelse på lignende problemer 13.april. Fikk spørsmål tilbake 30.april om jeg fortsatt hadde problemer, noe jeg har. Etter dette har jeg ikke hørt noe, og det går med masse tid på å forsøke og nøste opp hvor innbetalingene kommer fra. 

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Vi er klar over utfordringen og dette er noe vi jobber med i samarbeid med DNB. 

Det er selvsagt ikke vår eller DNB sitt ønske at bankintegrasjonen skal fungere dårligere enn før og derfor er dette noe vi selvsagt ser på for å finne en løsning.

Kan oppdatere denne tråden når jeg har mer informasjon i saken.
Takker for tålmodigheten.

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
mariussaet
CONTRIBUTOR *

av mariussaet

Samme problem. Sendt inn supporthenvendelse på det 18. mars. Ingen svar…

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei Marius,

Vi trenger noe mer informasjon i denne saken så sendte deg en mail direkte og ser frem til svaret så vil vi undersøke ytterligere.

Beklager så mye sent svar i saken.

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

AlbanorIsolering
CONTRIBUTOR **

av AlbanorIsolering

Ja, dette har skapt kjempe jobb for oss også. Får sumpost filen tilbake og visma klarer ikke matche disse beløpene med mindre de er individuelt betaling. Har ventet i hele dagen på telefon fra Visma på support, når de endelig ringte 16.15 så er det ingenting de kan gjøre og saken blir sendt til teknisk. Spurte om når jeg kan forvente svar, men det visste ikke vedkommende. Av erfaring blir vi aldri ringt opp igjen før det har gått mange dager eller aldri ringt opp igjen.  Vi får ikke avstemt banken før dette er gjort, eller eventuelt kryssjekke 60 faktura som er sendt til banken om fakturaene er betalt. Men, da er hele poenget med bankintegrasjon borte. 

Forsøkte å lese opp om jeg finner noe på bakintegrasjon her på Community, men ingenting annet enn denne tråden. 

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei, jeg har undersøkt saken og snakket med din saksbehandler, min kollega Cecilie. Hun har eskalert saken og holder på å undersøke ytterligere sammen med DNB. Cecilie vil kontakte deg så snart hun vet noe mer.

Takker for tålmodigheten og beklager at dette tar noe tid.

AlbanorIsolering
CONTRIBUTOR **

av AlbanorIsolering

Hei. 

Venter fortsatt på løsning fra deres sin side. Cecilie ringte meg, men bare for å informere at saken er sendt videre. Jeg har fortsatt banken for mars, som jeg ikke får avstemt, og det er heller ingen endring. Ringer jeg inn, så bruker dere hele dagen på å ringe meg opp, kun for å si at det er sendt videre. Når kan jeg forvente at dette blir ordnet? 

av Cecilie Bøhn

Hei ! 

Beklager forsinkelsen her, vi jobber med saken! Jeg sendte deg også en epost i går 🙂 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant