avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bankoppdatringer !!

Hei, Jeg har ikke fått noen oppdateringer fra bank i eAccounting siden 22.april !! jeg har vært i kantakt med banken og dem sier de har sendt filene som normalt så hvorfor får ikke jeg dem da !!!

Prøvde også å legge opp til elektronisk fakturering men fikk feilmelding ( se vedlegg )

SÅ, hva er feilen jeg har samme problemet med den andre brukeren jeg har hos dere !

Mvh Marit

11 SVAR 11
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Re: Bankoppdatringer !!

Jeg har det samme problemet med bankintegrasjonen (DNB) - jeg får ikke filer fra banken inn i eAccounting (siste jeg har fått er fra 24. april), og jeg får heller ikke lev.fakturaer fra eAccounting og inn i banken. 

Har det skjedd noe etter siste oppdatering...?

Hilsen Trine

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Samme problem her.
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Samme problem her. Fint om vi får beskjed om hva som er galt!

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Vi får håpe Visma vet hva problemet er og gir oss et svar  ;-)

men jeg har også samme problet med lev fakt som deg Trine

Highlighted
CHAMPION **

Samme problem her, jeg ser det er en banktransaksjon 27.04.2015 i banken som ikke er overført til eAccounting pr nå, to dager etter.

Forslag: opprett en "nytt i denne versjonen" tråd og oppdatere med kjente feil / mangler slik at vi slipper å gjette hva som er nytt i hver versjon.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Forslaget ditt Terje BØR Visma ta på alvor :-)

Highlighted

Hei

Takk for tilbakemeldinger og informasjon fra dere.

Vi har fått flere tilbakemeldinger på dette og teknisk jobber nå med å finne ut hva som har skjedd og rette eventuelle feil. Jeg skal gi dere beskjed her igjen så fort jeg vet noe mer.

Vi beklager selvsagt ulempene dette medfører.

Ønsker dere en fin dag!

Mvh Christina Mathisen 2.linje eAccounting support. Visma Mamut AS

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bra Christina og TAKK for at du svarte, da VET vi jo at dere jobber med casen hvertfall

Highlighted

Hei

Vi hadde dessverre en stopp i mottaket av bankhendelser fra DNB. Så dette er årsaken til at dere ikke har fått filer fra DNB de sistedagene. Denne er nå startet igjen så alle filer som skulle ha kommet over fra banken vil komme inn i eAccounting i løpet av dagen. Det er ingen filer som blir borte.

Vi beklager selvsagt ulempene dette medførte for dere.

Ønsker dere en fin dag og velkommen til å kontakte oss igjen!

Highlighted
CHAMPION *

Hei,

Jeg opprettet bankintegrasjon 01.06 men foreløpig er det ikke kommet noen bankhendelser inn i eAccounting. Ja jeg har fulgt "smørbrød listen" for oppsett av integrasjonen i nettbanken (DNB).

Highlighted

Hei

Jeg oppretter en case på deg og sender deg en mail med en noen ting du må sjekke inne i propgrammet ditt. Så sjekker vi om det kan være noe differanse på kontonummeret eller om liknende.

Ha en fin dag!