avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bilagsføring i Visma eAccounting

Har bilagsføringen i Visma eAccounting blitt bedre (raskere)? Jeg konverterte til Visma eAccounting i mai 2015. Jeg erfarte at det tok meg 2-3 ganger så lang tid å registrere et bilag i eAcconting. Bare dager senere konverterte jeg derfor tilbake til daTax Totaløkonomi. (Heldigvis var Visma meget imøtekommende og ga god service). Jeg vegerer meg for å gå over til Visma eAccounting.  Forventer å kunne jobbe smartere og raskere i nyere programvare. Verden skal da gå fremover! Har dette blitt endret på siden mai 2015? Mvh Øystein

2 SVAR 2
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Bilagsføring i Visma eAccounting

Her har det skjedd veldig mye siden 2015. Jeg gikk også over fra Datax Totaløkonomi til eAccounting i 2015. Var veldig skeptisk jeg også. Men med de forandringene som har skjedd de siste årene med eAccounting, så savner jeg ikke Datax i det hele tatt. Du får helt sikkert prøve eAccounting gratis før du eventuelt kjøper igjen. Lykke til ! 

Highlighted

Sv: Bilagsføring i Visma eAccounting

Hei Øystein,

Beklager sent svar!

Det har skjedd mye endringer og forbedringer siden 2015.

Jeg kan for eksempel bestille en gratis kom-i-gang time til deg.

Da kan vi vise deg litt rundt i eAccounting via fjernstyring, slik at du får testet litt og da spesielt med tanke på bilagsføring.

Jeg sender deg litt mer informasjon på mail.

Takk for tilbakemelding fra deg, Ottar. Veldig hyggelig å lese!

Ønsker dere en fin fredag videre.

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support

Logget på saksnummer 355232.