avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Jeanett3
CONTRIBUTOR **

Bokføre faktura med en annen valuta?

av Jeanett3

Hei, 

Jeg har betalt en dansk faktura, med norske kroner. Hvordan bokføre jeg denne riktig? 

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei Jeanett,

Jeg antar at fakturaen er lagt inn under Kjøp - Leverandørfakturaer - Ubetalt leverandørfaktura. 

Klikk her så finner du en guide som beskriver hvordan dette gjøres uten og med bankintegrasjon. 😊

Gi beskjed om noe er uklart!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Hvordan du bruker Visma eAccounting svarer Support på.

Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Jeanett3
CONTRIBUTOR **

av Jeanett3

Men er ikke mitt spørsmål faglig? Jeg lurer jo på hva som er riktig å gjøre ifht valuta og bokføring. 

av Jørn Karlsen

Hei

Jeg skjønner at du tenker det, men her ønsker du å få svar på hvordan du fører faktura med valuta. Og det gjøres ulikt i forskjellige regnskapssystem. Så du trenger en oppskrift på hvordan gjøre dette i ditt system.

Så det er spørsmål om hvordan gjøre det i ditt system.

Du får svart svar fra support.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen