avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Bokføring av inkassosak

Veit ikkje om det er nokon som ikkje har påskeferie, og kan hjelpe med forslag på bokføring etter ei inkassosak?

Har ein faktura som ikkje blei betalt. Eg sende inkassovarsel, med kr 65 i gebyr. Sidan Visma ikkje har egeninkassomodul, gjennomførte eg denne i anna program.

Eg har no ein betalingsoppfordring der det i tillegg til hovudstolen, er lagt til gebyr og renter. Like før begjæring vart sendt, betalte kunden eit avtalt beløp på kr 1000,-.

Spørsmålet no er korleis bokføre betalingsoppfordringa? Eg tenkte å bokføre den manuelt med følgjande poster:

3901 - Gebyr, purring og inkasso etc (-195,00)

3905 - Renter av kundefordring (-15,35)

1500 - Kundefordring (+210,35)

Sidan ho betalte inn kr 1000,-, så er eg i tvil korleis eg krysser det med opprinneleg faktura? Og korleis bokføre restbeløpet? Der tenkte eg så enkelt som å opprette ein faktura med tekst "Avtalt beløp ifm inkassosak", og legge inn overskytande beløp på kr 256,65.

Eg klarer heller ikkje å finne ut av kor eAccounting har lagt inn påminnelsegebyret. Det kjem ikkje fram nokon stad i verken hovudbok eller annan stad. Og viss eg vil registrere ein innbetaling på fakturaen, står det oppført kun hovedstol som ubetalt beløp. Men det er jo vitterleg lagt til eit gebyr, som også skal betalast inn. Har lagt ved eit bilete av dette (må ikkje sjå på datoane, då dette er etterregistrert).

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Bokføring av inkassosak

Hei Robert,

Ettersom dette er et regnskapsteknisk spørsmål må jeg be deg å bruke vårt Faglige forum, eller gratis regnskapschat på torsdager fra 13-16.

Med vennlig hilsen

Tobias Aune

Visma Mamut Support

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.