avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

oleandre
CONTRIBUTOR ***

DeliveryTermName is too long (length: 53, max: 50)

av oleandre

Jeg bruker Shopify hvor sharespine henter ordrene mine for å så sende til visma eaccounting for å lage faktura/bilag.

Problemet er at Visma ikke godtar denne ordren fordi post forsendelsen har for mange karakterer

Some(ApiValidationError(20020003, RemoteSystemError): Validation error: DeliveryTermName is too long Pick-up point 1 - Pakkeboks Bunnpris Vestlia (0.7 km)(length: 53, max: 50)

Kan dere fikse denne bugen (som jeg velger å kalle det), automatikken med å lese inn ordrer, kunder, fakturering osv osv funker ikke for alle ordre.

4 SVAR 4
oleandre
CONTRIBUTOR ***

av oleandre

Legger til et skjermbilde fra Shopify

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong (Oppdatert ‎05-05-2021 10:54 av Silje Rong VISMA )

Hei,

Takk for at du tar kontakt.

Har dere vært i kontakt med Sharespine (+46 (0)31 - 704 38 00, mail: helpdesk@sharespine.com) og sier de?

Sharespine har kontaktinformasjon til API support som kan bistå. 

Hører fra deg!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
oleandre
CONTRIBUTOR ***

av oleandre

Ja, jeg har vært i kontakt med sharespine. De støtter over 50 tegn. Men som du ser av feilmeldingen så støtter Visma max 50 tegn.

Dette er feilmeldingen Sharespine får fra API grensesnittet mot VISMA. Sharespine har verifisert logger (jeg også i event logger) og det er altså Visma som trigger denne tilbakemeldingen - ikke Sharespine.

Some(ApiValidationError(20020003, RemoteSystemError): Validation error: DeliveryTermName is too long Pick-up point 1 - Pakkeboks Bunnpris Vestlia (0.7 km)(length: 53, max: 50)

Kan dere akseptere flere charachters i title for frakt informasjon?

Godkjent løsning
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Ok jeg forstår. Dessverre så kan jeg ikke svare deg 100% vedrørende dette da dette er noe som må taes med API support. Har du en pågående sak hos Sharespine så er det best om de tar saken videre med vårt API team (api_eaccounting@visma.com) slik at de kan undersøke saken.

Sjekker dere med Sharespine og gir meg en tilbakemelding?

Det er best om de som kjennet APi'et hos Sharespine og vår API avdeling snakker sammen direkte, men om det byr på utfordringer så gi beskjed.

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager