avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anonymous
Ikke relevant

Det finnes 1 feil Server responded with 415 code

av Anonymous

Hei

Jeg får plutselig denne feilmeldingen når jeg skal laste opp vedlegg. Jeg bruker Chrome og det er et pdf-vedlegg jeg prøver å laste opp.

Jeg var i kontakt med dere før idag og fikk beskjed om at det måtte være lokalt for alt virket hos dere (jeg sendte vedlegget) Men jeg er jo ikke noe hjulpet allikevel. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og er litt fortvilet nå.

Er det noen som har en ide om hvordan jeg kan få dette til å virke igjen? Jeg har prøvd både scannet bilag og nedlastet fra meil (fra kunde jeg har gjort det samme med før uten problemer)

Jannicke

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Jannicke!

Beklager sen tilbakemelding.

Vi hadde litt problemer med opplasting av PDF-filer i forrige uke, men dette problemet skal være løst nå. Dette kan skje om det er mange som skal laste ned eller laste opp filer på samme tid, og jeg beklager fortvilelsen dette har ført til. 

Gi meg gjerne en tilbakemelding om du fortsatt får feilmelding ved opplasting av vedlegg. 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 154680

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂