avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
Anonymous
Ikke relevant

Differanse mellom konto 1500 kundefordringer og ubetalte fakturaer ved årsavslutning

Ved årsavslutning får jeg beskjed om at ubetalte fakturaer er 1800kr høyere enn kundefordringer for konto 1500

Dette skyldes nok at det er registrert betaling på en faktura utstedt i januar 2016 der innbetalingen har skjedd 16. desember 2015

Problemet startet da bankintegrasjonen har feilet denne ene dagen 16. desember og vi manglet en innbetaling.

Siden vi sender faktura på nøyaktig 1800kr hver måned tok vi det for gitt at det var en sen betaling som kom inn i januar for faktura som egentlig var for desember 2015.

Dermed var denne allerede betalt da vi fikk registrert beløpet som var innbetalt 16. desember etter å ha stoppet bankintegrasjonen, og alternativet ble da å føre den ubetalte faktura utstedt for februar 2016 mot innbetalingen fra 16. desember 2015.

Nå sitter vi med en krysskobling som det ser ut til at eaccounting ikke takler.

Håper det kan finnes en enkel måte å løse dette på

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Differanse mellom konto 1500 kundefordringer og ubetalte fakturaer ved årsavslutning

Hei Petter Atle Walhovd,

Beklager sen tilbakemelding på dette innlegget. Jeg ser at du allerede har vært i kontakt med support angående denne problemstillingen per epost. Vi anser derfor dette som besvart.

Med vennlig hilsen

Tobias

Visma Mamut AS

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.