avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Rolf Angelsen
CONTRIBUTOR ***

EHF - avvikende opplysninger

av Rolf Angelsen

Jeg har nettopp startet med mottak av EHF-fakturaer. Da jeg hentet opp en faktura får jeg følgende feilmelding: "Merk at fakturaens betalingsopplysninger avviker fra opplysningene i leverandørregisteret. Betalingen kommer til å bli utført med de opplysningene som er registrert i leverandørregisteret. Alternativt bytt leverandør eller legg til en ny leverandør før du bokfører fakturaen."

Når jeg går igjennom leverandøren kan jeg ikke se noen forskjell mellom registrert kontonummer og det som står på fakturaen. Firmaet har fått ny adresse som jeg da rettet opp, men feilmeldingen er den samme. Nå har jeg ikke bankintegrasjon enda, så foreløpig er det ikke noe problem, men det kan være nyttig å vite hva jeg skal se etter, og rette opp hvis/når problemet skulle dukke opp en annen gang. 

1 SVAR 1

av Kaj Sjursen Kleveland

Hei, Rolf.

Dette kan være grunnet at kontonummeret på fakturaen er lagt inn med punktum eller ikke, mens på leverandørkortet står det motsatte.

Vi kan godt se på dette sammen med deg, om du ringer inn til 45 50 61 50 (09-15 Man-Fre, 09-18 Tors).

Med vennlig hilsen : Kaj Sjursen Kleveland | Community Manager