Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Fagforeningskontingent

Hei.

Jeg skal opprette ny lønnslipp i visma e-acc og finner ikke ut hvordan jeg registrerer fagforeningskontingenten.

Må det registreres en ny lønnsart?

Hvordan gjør jeg det?

På forhånd takk!

4 SVAR 4

Re: Fagforeningskontingent

Hei, Jostein.

Det finnes ingen egen lønnsart for dette i Visma eAccounting, og det er dessverre ikke mulig å opprette nye lønnsarter. Se her for en oversikt over alle lønnsarter som er tilgjengelige i Visma eAccounting Lønn.

Jeg skal melde inn et ønske om forbedring fra deg til våre utviklere. Se gjerne også dette innlegget hvor jeg har fått inn informasjon om denne lønnsarten tidligere.

Om ikke Visma eAccounting Lønn dekker deres behov vil jeg anbefale deg å ta en titt på Visma Avendo Lønn eller vårt nye skybaserte lønnssystem Visma.net Payroll.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 309587

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad

Sv: Fagforeningskontingent

Hei,

en lønnsart for fagforeningskontigent er nå under utvikling, med mål om å være klar i April.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR *

Re: Fagforeningskontingent

Det er jo den viktigste lønnsarten.

Highlighted

Sv: Fagforeningskontingent

Hei!

I dagens oppdatering av Visma eAccounting har vi lansert to nye lønnsarter for Fagforeningskontigent, med og uten fradrag.

Ha en riktig fin dag videre!

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS