avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

PoML
CONTRIBUTOR ***

Faglig diskusjon vs teknisk

av PoML (Oppdatert ‎07-03-2021 03:16 av PoML )

Det kan hende dere ser dette annerledes fra "Innsiden", men nesten alle spørsmål jeg ser i "Visma eAccounting" - > "Diskusjon" får dette svaret:

"Hei
Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS"

Menyen "Support" sett fra meg som innlogget bruker inneholder noe info om oppetider, og en lenke *tilbake hit* med teksten "spørsmålet ditt er kanskje allerede besvart på vårt kundeforum".

Jeg ser IKKE noe sted å angi om spørsmålet mitt nå eller ellers er av teknisk art eller regnskapsmessig art.  Da er det litt lite hjelpsomt at nesten alle ser ut til å få til svar at de har stilt spørsmålet på feil plass?

PS: ser etter å ha lagt inn dette innlegget at det under "Support" faktisk er en lenke til "Faglig diskusjon".. Den har jeg faktisk aldri sett før 🙂  There goes.  

Hovedpoenget mitt er der fortsatt  - dere bør vurdere å gjøre det tydeligere hvor en finner hva 🙂

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong (Oppdatert ‎08-03-2021 11:18 av Silje Rong VISMA )

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen 😊

Vi flytter innleggene som gjelder annet enn tekniske spørsmål/diskusjon til et annet Community som for eksempel Faglig forum

Det stemmer at det er mange som legger inn spørsmålene sine i feil Community. Det er en liten "jungel" og ikke så enkelt å finne frem. Vi følger derfor tett opp og ruter innleggene til riktig Community.

Når det er sagt så jobber vi nå med å finne en bedre måte å gjøre dette på i fremtiden. Alle tips taes imot med glede så takker for det og kom gjerne med flere innspill.

Ønsker deg en fortsatt strålende dag😊

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager