avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Faktura sendt til feil epost

Hei,

Jeg ser at temaet har vært oppe før, men det var i 2014 så jeg ville høre om det er gjort noen tiltak.

Er det noen måte å oppdage at man har sendt faktura til en epost som ikke eksisterer? Om man for eksempel har fått opplyst feil epost adresse eller har skrevet feil i farten så vil man oppdage dette i et epost program, men ikke i Visma så langt jeg kan se.

Er det noen løsning på dette?

Mvh

Terje Guttormsen

3 SVAR 3
Highlighted

Re: Faktura sendt til feil epost

Hei, Terje.

Det er planlagt at det skal komme en funksjon i Visma eAccounting hvor du kan se status på fakturaer sendt via e-post nå i november. Går alt etter planen vil dette lanseres onsdag, neste uke. Det vil da være mulig å se om man har vært uheldig og for eksempel sendt til en e-postadresse som ikke eksisterer.

Jeg vil komme tilbake til deg med oppdatering når jeg vet mer.

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 183119

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community :)
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Kommet noen løsning på dette?

Highlighted

Hei Jon,

Dersom en faktura ikke går igjennom til e-post, så kommer det et rødt kryss på fakturalinjen.

Når man åpner fakturaen, vil det stå feilmelding og status ikke levert.

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community!

Ønsker deg en riktig fin fredag!

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support