avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted

Re: Firmabil, eAccountin, lønn

Hei, Richard.

Om alt går etter planen håper vi at dette skal være tilgjengelig i Q1. Noe mer konkret vet jeg ikke nå da man må ta forbehold om at det kan oppstå forsinkelser.

Vi vil oppdatere denne tråden så fort funskjonaliteten er tilgjengelig i Visma eAccounting eller når vi vet noe mer.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 212193

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Highlighted
Anonymous
Ikke relevant

HVordan ligger det ann her nå? Skal kjøre første lønn og er overrasket over at det ikke finnes valg for fri bil enda...

Highlighted

Hei Linn,

Basert på ulike hendelser og prioriteringer, vil vi dessverre ikke kunne levere støtte for "Firmabil" nå i Q1 som tidligere antydet i svar á 10. januar. Vi kan dessverre ikke på nåværende tidspunkt si eller love når dette blir implementert, og må derfor inntil videre henvise til svar á 10. oktober 2016 og vår oversikt over lønnsarter for hvilke lønnsarter som til en hver tid er dekket. Vi vil komme tilbake med et svar i denne tråden når vi har/vil få støtte for Firmabil.

Vi beklager selvsagt de ulemper dette måtte medføre for våre brukere som er avhengig av "Firmabil" i sitt lønnssystem. Inntil vi har dekning for dette i Visma eAccounting, kan vi tilby vår løsning Visma Avendo Lønn som har dekning for Firmabil. Les mer om Visma Avendo Lønn, eller ta kontakt med vår salgsavdeling om du ønsker mer informasjon eller tilbud på denne løsningen.

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hei

Da er vi godt inne i Q2 og fortsatt ingen nyheter rundt dette emnet?

Vi savner sårt modul for firmabil i eaccounting.

Har dere utviklere på saken? Trenger noen gode nyheter og ikke bare at det er nedprioritert 😕

mvh

Tom

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Savner svar

Highlighted

Hei Tom,

Angående støtte for firmabil/fri bil, ønsker vi først å beklage at dette ikke er en del av løsningen enda. Bakgrunnen for at dette har tatt tid å få på plass har flere sider, og det har vært noen uforutsatte utfordringer på veien som har gjort at dette er forsinket ift det vi først hadde som målsetning. Det som vil bli levert i Visma eAccounting Lønnsslipp er støtte for Yrkesbil og Firmabil (inkl elbil) under 7,5 tonn. Støtte for dette vil bli en del av løsningen ila høsten 2017, men vi kan dessverre ikke på nåværende tidspunkt love noe eksakt tidspunkt.
 Visma eAccounting Lønnsslipp er og vil fremover være et lønnssystem beregnet for de minste selskapene med enkel lønn. Dette vil blandt annet ila høsten 2017 også inkludere Yrkesbil og Firmabil under 7,5 tonn. For de selskapene med utvidet behov utover det Visma eAccounting Lønnsslipp dekker, vil alternativene fra Visma være, Visma Avendo Lønn eller vårt nye skybaserte lønnssystem Visma.net Payroll, for de med utvidet og mer avansert behov innen lønn og HRM.

Denne linken vil bli oppdatert med ny informasjon når vi har en dato for når støtte for firmabil/fri bil (Yrkesbil og Firmabil under 7,5 tonn) foreligger. 
Mvh
Jan Helge Eikrem, Product Manager
Visma Mamut
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Lønnsart for fri bil i Visma eAccounting trodde jeg var selvsagt, men jeg skjønner at det er ikke bare jeg som savner dette. Dette MÅ LØSES SNAREST.  Skal Visma eAccounting kunne være det beste systemet for små bedrift må dere prioritere dette!!!!

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Sårt savnet lønnsart... som har blitt lovet over lang tid nå. For oss som har blitt anbefalt dette programmet pga ingen  vedlikehold av forrige program, som i vårt tilfelle ble lagt ned (som selvfølgelig hadde fri bil i lønnsmodulen). Små bedrifter (håndverkere) har som regel firmabil pga jobben, og vi er da nødt til å innberette dette på den ansatte!!

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hvordan mener dere at vi skal gjøre dette inntil dette er klart? 

Hei,

Firmabil er nå på plass i eAccounting Smilefjes glad

Se litt mer detaljert fremgangsmåte i vår guide

Ha en riktig fin dag!

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support