avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Petter Haram
CONTRIBUTOR ***

Fjernet link til Brukerforum fra applikasjonen?

av Petter Haram

Hei,

Jeg kan ikke lenger finne link fra eAccounting klienten (i hjelp var det tidligere) som bringer meg til Brukerforum. Kan dere legge inn den igjen om den er fjernet, eventuelt fortelle hvor jeg måtte finne den nå? 

4 SVAR 4
Emilie Røed
VISMA

av Emilie Røed

Hei Reidulv,

Forumet ble fjernet fra Supportpanel av tekniske årsaker i Community, og vi ønsker fortsatt at våre brukere skal benytte forumet til diskusjoner/spørsmål.

Ettersom vi har fått flere tilbakemeldinger på at denne linken savnes skal vi få lagt den til igjen, men på en annen måte enn tidligere. Kan komme tilbake til dere med mer info når jeg vet hvordan dette blir. 

Håper dette høres greit ut. 

Ha en fin dag!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS 

Reidulv Halsnes
CONTRIBUTOR **

av Reidulv Halsnes

Denne linken har også jeg savnet, og jeg vært i telefonisk kontakt med support om dette.

"Det kan tenkes at vi på sikt legger den inn igen" er noe usakelig tøys!

Det kan synes som at dere ikke ønsker dette forumet lett tilgjengelig, da det er en del ubehagelige problemstillinegr og forslag som tas opp til diskusjon der.

FÅ LINKEN TILBAKE PROMPTE !!

Godkjent løsning
Emilie Røed
VISMA

av Emilie Røed

Hei,

Stemmer at vi av ulike årsaker har fjernet linken fra Supportpanel til Brukerforum. Det kan tenkes at vi på sikt legger denne inn igjen.

Brukerforum vil uansett være tilgjengelig her på Mamut Community som det alltid har vært i hovedmenyen på området for Visma eAccounting: https://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/ 

Her har dere også direktelink til brukerforum: https://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/forum/Brukerforum-Visma-eAccounting...

Skulle dere "miste" linken til Mamut Community, finner dere den igjen ved å bla. klikke på et tips i "Tips- ruten" inne i Visma eAccounting. 

Takk for innspill og ha en fin dag! 

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS 

Tore Simonsen1
CONTRIBUTOR **

av Tore Simonsen1

Savner også denne.