avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anja Dietze
CHAMPION *

Flere opplysninger på faktura?

av Anja Dietze

Hei,

jeg lurer på om det er mulig å få noen opplysninger på faktura så at det blir litt mer oversiktlig:

1. Kolonne med "mva-sats" per rad så at man ser med en gang hvor mye prosent det beregnes på artikkelen (f.eks Utleie hus - 10%, utleie båt - 25%). Det er vanskelig til nesten umulig å finne ut dette fordi på faktura bare står et samlet beløp for hver sats. P.S. Slik kolonne finnes på Vismas egne fakturaer! Smilefjes blunk

2. Datofelt for "Depositum", fordi jeg er sikker ikke den eneste som krever depositum av sine kunder. Og per dagens dato kan man bare sette dato for sluttbetaling (forfallsdato). Dette holder ikke! Så er jeg nødt til å skrive en setning "xxx € Deposit until xx.xx.xxxx" og "xxx € Balance amount until xx.xx.xxxx" på hver eneste faktura. Det tar utrolig mye tid! 

3. Når man kopiere en faktura blir alltid "Forfallsdatoen" endret! Og hvis man også bytter navn forsvinner "Deres referanse". Dette er bare slitsom, fordi man vil jo kopiere hele faktura og ikke bare artikkelen.

Mvh Anja

1 SVAR 1

av Lisa Rognerud

Hei Anja,

Beklager for veldig sent svar!

Tusen takk for tilbakemelding og innspill.

Jeg har registrert dette som ønske til forbedring videre til utviklingsavdelingen.

Vil også tipse om vår Idèbank hvor du kan både foreslå og stemme på ideer.

Ha en riktig fin dag!

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support