avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CHAMPION *

Forumbeskrivelse og oppbygging

Ser at det stadig henvises til faglig forum, og at dette kun er for tekniske spørsmål. Man bør vel i så fall få dette tydelig frem i forumets beskrivelse, ettersom det nå fremstår som noe annet enn det åpenbart er? Etter beskivelsen omfatter det jo det meste:

«Brukerforum Visma eAccounting

Her kan du stille spørsmål om bruken av Visma eAccounting til oss i Visma Mamut eller andre brukere. Du kan også bruke forumet til å diskutere produktet, dele tips og hjelpe andre brukere av Visma eAccounting.

For å sørge for best mulig oversikt i forum ber vi om at du holder deg til emnet som trådstarter har valgt, og kun oppretter nytt emne/tråd om du ikke finner det du leter etter.»

Videre vil jeg uansett foreslå at det opprettes et underforum for faglige spørsmål til eAccounting, ettersom dette skiller seg en del fra Mamut og andre produkter. Det vil da også være enklere å finne frem blant tidligere saker for dem som går inn på forum for å finne svar rundt bruk av eAccounting ... Eventuelt at faglig forum deles opp etter produkter ...

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Forumbeskrivelse og oppbygging

Hei Rune,

Enig i det du skriver her! Skal se hva jeg får gjort av endringer. Takk for innspill!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS