avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Din-vaskehjelp
CONTRIBUTOR **

Hvordan kan jeg last ned alle faktura som PDF ?

av Din-vaskehjelp

Hvordan kan jeg last ned alle faktura som PDF i eaccounting visma?

din vaskehjelp
2 SVAR 2

av Kaj Sjursen Kleveland

Hei, Karolina.

Det er dessverre ikke en funksjon i Visma eAccounting som gjør slik at du kan hente ut alle vedlegg på en gang, da må altså ta ut en og en.

1) Utgående faktura.

Da går du til Salg - Faktura, når du trykker på en faktura så vil du ha valget "send eller skriv ut" på høyresiden. Her kan du velge å "skriv ut faktura som pdf", ved å velge dette valget vil det lagres en pdf lokalt på din PC/MAC.

2) Inngående faktura

Da går du til Kjøp - Leverandørfaktura, og åpner den fakturaen du ønsker å hente ut. Da vil vedlegget "poppe ut" på høyresiden av skjermen, i dette vinduet vil du se et "printer" symbol oppe i høyre hjørne. Trykk deretter på denne, da vil fakturaen åpnes i et nytt vindu og du kan "høyreklikke" på vedlegget og "lagre som PDF".

Ønsker du at vi viser deg hvordan dette gjøres kan du ringe inn til oss på 45 50 61 50 (09-15 Man-Fre, 09-18 Tors)

Med vennlig hilsen : Kaj Sjursen Kleveland | Community Manager

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen