avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hvordan registrere 5280 Annen fordel i arbeidsforhold

Jeg finner ikke noen mulighet for å legge til lønnstrekk for 5280 Annen fordel i arbeidsforhold. Hvordan får jeg lagt til et fast trekk på 5280?

Jeg har forsøkt å lage "Ny lønnsslipp", der ser jeg ingen valg for å kunne legge det til manuelt. Heller ikke på Firmainnstillinger ser jeg noe valg for å kunnne legge det til. 

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Hvordan registrere 5280 Annen fordel i arbeidsforhold

Hei Hans Martin,

Visma eAccounting har kun et utvalg lønnsarter tilgengelig. Det kan være at du har et behov for innrapportering av lønn som strekker seg utenfor de lønnsarter vi faktisk støtter. Vi vil anbefale deg å sjekke denne listen med lønnsarter for å se om en av disse rapporteres mot den ameldnigskoden du gjerne ønsker.

Dersom det er ønskelig, kan du endre konto for bokføring av flere av lønnsartene under: Innstillinger - Firmainnstillinger - Lønnsopplysninger. Det er derimot viktig at du benytter en lønnsart som rapporteres mot den ameldingskoden du behøver. Det er ikke mulig å bokføre lønn i Visma eAccounting uten å sende amelding.

Skulle det være at vi ikke har en lønnsart som støtter den aktuelle koden du trenger å rapportere på, så er nok ikke Visma eAccounting egnet for deg som lønnsprogram. Vi tar i så fall gjerne mot et produktønske på den koden du gjerne vil rapportere mot. Selve bokføringen kan du alltids ordne som manuelle bilag under: Regnskap - Bilagsoversikt, dersom det skulle være behov for det.

Håper dette var til hjelp

Med vennlig hilsen
Tobias
Visma Mamut Support

Logget i saksnumemer: 264303

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.