avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Husbiegarden
CONTRIBUTOR *

Hvorfor kommer det ikke faktura/ kreditnota på EHF ??

av Husbiegarden

Har fått purring på en faktura som aldri dukket opp hos meg på EHF. Avventer både kreditnota fra Visma og faktura. Faktura kom på epost sammen med purring! Kreditnota dukket aldri opp!

3 SVAR 3
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei

Diskusjon i Kundeservice Visma eAccounting er et forum for spørsmål vedrørende ditt kundeforhold.
Siden ditt spørsmål er av den systemtekniske arten, flytter jeg ditt innlegg til forum for tekniske spørsmål.

Har du spørsmål om avtaleforholdet ditt, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning. 😊

Jeg har undersøkt og kan se at dere har mottatt elektronisk faktura i går den 14.09.2021 og 19.08.2021.
Har du sjekket om de ligger under Kjøp - Leverandørfaktura og Utkast?

Hører fra deg!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
Godkjent løsning
Husbiegarden
CONTRIBUTOR *

av Husbiegarden

I dag har jeg fått både etterlyste faktura og kreditnota via deres elektronisk tjeneste. Nå er jeg fornøyd. Takk for hjelpen!

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Så flott å høre 😊
Bare hyggelig og fint det løste seg.

Ønsker deg en strålende dag videre.

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager