avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

jktotalbygg
CONTRIBUTOR *

Igjen blitt mva pliktig

av jktotalbygg

Hei

har et selskap som har vært litt i dvale og ikke vært mva pliktige siden 2018. Nå er vi igjen mva pliktige. Det er ingen paramter i firmaopplysninger som styrer mva pliktig til/fra, så når jeg nå setter oss som mva pliktig igjen og skla levere mva melding for termin 2-2021 ber programmet meg levere tilbake til 2018 først... Hvordan løser vi det?? 

Kan jeg åpne 2018 igjen, og bokføre mva meldigner som går i 0,- uten at det påvirker noe annet i regnskapet? eller kan dere overstyre med en paramter som gjør av i kun bokfører mva meldinger nå fra 2 termin 2021 igjen? 

4 SVAR 4
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Når du oppretter en mva melding og du ikke har ført med mva koder siden 2018 så skal mva meldingene være tom. ALtså at alle poster står med 0 i saldo. Er det slik hos deg?

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
jktotalbygg
CONTRIBUTOR *

av jktotalbygg

OK, det var support på chat som ba meg legge det inn her... for de kunne ikke hjelpe meg...

av Jørn Karlsen

Hei

Skjønner, men dette er et teknisk spørsmål om systemet.

Jeg skal kontakte de, slik at du får svar.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen