avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Ikke avstemte banktransaksjoner

Jeg har fortsatt problemer med Årsavslutning og kan ikke se ikke avstemte banktransaksjoner . Jeg kan ikke heller generere rapport med ikke avstemte transaksjoner. Trenger hjelp. 

Problemet har oppstod da jeg integrerte eaccounting med banken. 

4 SVAR 4
Highlighted

Sv: Ikke avstemte banktransaksjoner

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Highlighted
MODERATOR

Re: Ikke avstemte banktransaksjoner

Hei,

Har du registrert fakturaer som betalt etter at bankintegrasjonen med din bank ble aktivert?

Det er mulig at det ligger transaksjoner på andre kontoer enn driftskonto i kasse og bank. 

Kunne du sjekket dette?

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community

Med vennlig hilsen
Mats Kvamme
Visma eAccounting AS
Highlighted
CONTRIBUTOR *

dessverre jeg ser ingen ikke avstemte banktransaksjoner. Har søkt i periode det gjelder i kassekonto , skattekonto og fant ingenting. 

Highlighted
MODERATOR

Hei,

Sende deg en mail, så kan vi gå gjennom problemet litt nærmere sammen 😊

Hører fra deg!

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community

Med vennlig hilsen
Mats Kvamme
Visma eAccounting AS