avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anne-Cathrine Timland
CONTRIBUTOR **

Import av bankutskrift.

av Anne-Cathrine Timland

Jeg prøver å importere bankutskrift i cvs format. Og alt går bra inntil jeg får vite at bankutskriften allerede er importert. Men det er ikke synlig for meg. Hvor kan jeg finne det? Jeg trodde jeg kunne finne det på "kasse og bank"?

7 SVAR 7
Kostas
CONTRIBUTOR *

av Kostas

Hei, 

jeg har samme problem med CSV filer fra SBANKEN. Jeg får feilmelding: Denne filen har allerede blitt lastet opp og kommer ikke til å bli importert på nytt.

Anne-Cathrine Timland
CONTRIBUTOR **

av Anne-Cathrine Timland

Etter mye om og med fikk jeg ENDELIG svar fra kundeservise på en framgangsmåte som faktisk funket for meg. 

1. Gå til Innstillinger-Kasse og bankkonto -> redigere driftskonto 
  2. Endre Sbanken til f.eks DNB og Lagre.
  3. Gå til Kasse og bank og importere filer.
  4. Tilbakestille Sbanken i Innstillinger og Lagre.

Lykke til 🙂

Kostas
CONTRIBUTOR *

av Kostas

funket for meg også. Takk!

Anne-Cathrine Timland
CONTRIBUTOR **

av Anne-Cathrine Timland

Hei 🙂

Jeg har allerede sendt 3 av filene, etter anmodning til  oppstart.eaccounting@visma.com, på fredag 07.05.21

mvh

Anne-Cathrine

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Du skal se transaksjonene som er importert fra banken til Visma eAccounting under Kasse og bank det stemmer. Har du valgt riktig periode og konto?

Har du fulgt stegene som beskrevet i guiden (klikk her)?

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
Anne-Cathrine Timland
CONTRIBUTOR **

av Anne-Cathrine Timland

Jeg har fulgt guiden. Men jeg kan ikke se transaksjonen under "Kasse og bank". Jeg har gjort dette mange ganger før for et år siden og da fungerte det greit, men ikke nå. Jeg fikk en mail i går om at dette nok er en teknisk feil, men jeg er helt avhengig av at det ordner seg fortere enn alt ,ellers får jeg problemer med å få ferdig regnskapet mitt før skattemeldingen må leveres inn 1 juni. Hvilket alternativ har jeg? Jeg er ikke interessert i å betale flere hundre kroner i året for å ha automatiske bank integrasjon.  

mvh

Anne-Cathrine Timland

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei Anne-Cathrine,

Jeg tror det er best om vi ser nærmere på filene fra banken din.

En kollega av meg vil sende deg en mail så sender du kontoutskriften tilbake til han også kan han undersøke filen og mest sannsynlig hjelpe deg så den blir korrekt 😊

NB! Husk å send den i riktig format (CSV).

Du hører fra oss!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager