avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Innbetaling som er ferdig kontert i kasse/bank

Hei,

Jeg har fått inn en innbetaling i kasse/bank som er ferdig kontert og som er markert med grønn knapp (klar til å bokføres). Problemet er at jeg gjerne skulle ha delt opp føringen for å dele den mellom flere avdelinger, men dette er ikke mulig siden innbetalingen er låst og klar til å bokføres. Vanligvis er jo innbetalingen/utbetalingen markert med gult og det står avstem, og at man da kan legge inn kontering slik man vil, men slik er det altså ikke i dette tilfellet. 

Hvordan løser jeg dette?

2 SVAR 2
Highlighted

Sv: Innbetaling som er ferdig kontert i kasse/bank

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Highlighted
MODERATOR

Re: Innbetaling som er ferdig kontert i kasse/bank

Hei,

For å gjøre dette, så kan du trykke på linjen for transaksjonen.

Da kan du velge endre transaksjon også avstem. Da kan du avstemme på "vanlig" måte.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community

Med vennlig hilsen
Mats Kvamme
Visma eAccounting AS