avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Freshweb
CONTRIBUTOR *

Inngående faktura på epost

av Freshweb

Har brukt Fiken en stund, men nå går over til Visma. En funksjon jeg likte hos Fiken men ikke finner her, er at leverandører kunne sende faktura / PDF på mail til en mailkonto, så la disse faktura seg automatisk inn i Fiken. Finnes det en sånn funksjon i Visma ? 

4 SVAR 4

av Fredrik Eskeland

Hei,

Det er mulig å sende inn fakturaer til programmet ja. Hvis du har aktivert mottak av EHF så vil du bli tildelt en personlig adresse som du kan sende fakturaer til. Denne adressen vil du finne under innstillinger - firmainnstillinger - fakturaopplysninger. Hvis du ikke har aktivert mottak av EHF så må dette gjøres først.

Eller så kan du sende inn via scanner appen. Hvis du åpner scanner appen så vil du inne på innstillinger finne en vismadoc.net adresse du kan bruke til å sende fakturaer til scanner appen som igjen videresender det til programmet hvis du huker av for "send direkte til ditt økonomisystem" samme sted. 

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning

Mvh Fredrik Eskeland, eAccounting support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Freshweb
CONTRIBUTOR *

av Freshweb

Hei. Får da denne da jeg skal aktivere elektronsik faktura: 

På grunn av en teknisk feil gikk det ikke å aktivere/deaktivere mottak av elektroniske fakturaer. Prøv igjen senere. En teknisk feil har oppstått. Vennligst forsøk igjen senere eller kontakt Visma support (feilkode 100)

av Fredrik Eskeland

Hei.

Kunne jeg fått org nummeret ditt så skal jeg undersøke? Mest sannsynlig så henger noe igjen fra du var registrert i et annet system. Er bare mulig med mottak et sted.

Mvh Fredrik Eskeland, eAccounting support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Freshweb
CONTRIBUTOR *

av Freshweb

Altså, AutoInvoice hos dere, er det samme som EHF? 

Ser også jeg klarte å aktivtere Sende e faktura, som da gjør at det koster 9,- pr faktura å sende 😞 hvordan avbestiller jeg dette ?