for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Prøver å legge inn ny lønnsmotaker. Får ikke godkjent personnummer. Får en beskjed hvor det står
"verdien av feltet må være unik i selskapet"
Tjeneste pensjonen kommer heller ikke inn på lønnslippene.
Mvh
Liv Roland
Løst! Gå til løsning.
Hei @Liv - Miljøfarge
Dersom du får meldingen "verdien av feltet må være unik i selskapet", så vil jeg anta at den ansatte allerede ligger inne i ansattregisteret, enten som utkast eller som sluttet. Trykk på filterknappen oppe til høyre over listen over ansatte, og huk av for Utkast og Inaktive, og så søker du opp personnummer eller navn. Du kan da enten aktivere den den ansatte, om den ligger under utkast, eller gjenansette om den ligger under inaktive:
Hva gjelder OTP. så vises ikke den på lønnsslippen.
Om du vil sjekke om den er med, kan du i lønnskjøringen fjerne haken på Synlig på lønnsslipp, da vil den komme fram på den ansatte den er lagt inn på.
Mvh Turi M. Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma eAccounting Payroll og Expense Support
Hei
Dette gjelder en person som skal ha et honorar. Har prøvd alt det står men gjenansett kommer ikke frem. Personen ligger som utkast men får fremdeles ikke godkjent den.
Har også prøvd med vanlig lønn, men det går heller ikke.
Mvh
Miljøfarge as
Liv Rolland
Da løste vi denne over telefonen i dag. Kom gjerne tilbake til oss, om det er noe mer du trenger hjelp til.
Mvh Turi M. Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma eAccounting Payroll og Expense Support
Hei
Har et problem med A melding for juni 2021. Det blei ved et feil tastetrykk sendt ny a melding som erstattet den riktige. Vet ikke hva den inneholder. Har vært i kontakt med skatteetaten og sende dem de riktige tallene. Fikk da beskjed om å lage ny a melding.
Hvordan gjør man det uten å kjøre ny lønn?
Mvh Liv Rolland
Hei @Anonymous
Ring oss gjerne på 21490000, så kan vi se på det sammen med deg
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning
Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Mvh Turi M. Sørensen, Visma eAccounting Payroll og Expense Support
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.