avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Aadnebk
CONTRIBUTOR *

Kasse- og bankkonto ikke tilgjengelig

av Aadnebk

Hei, utenom Paypal og DNB benytter jeg betalingsløsningen Stripe for å motta betalinger. Jeg benytter også en tjeneste som er å regne som en bank ved navn TransferWise for overføringer mellom NOK og USD for å begrense høye gebyrer. Jeg benytter disse til virksomheten og får dermed bankhendelser som jeg må bokføre. Dersom jeg skal opprette en ny bankkonto i VEA er det derimot krav om å velge navn på banker fra en liste. Stripe og Transferwise er ikke inkludert i denne lista. Hva gjør jeg?

2 SVAR 2
Godkjent løsning
Elisabeth Ensrud
VISMA

av Elisabeth Ensrud

Hei du!

Treansferwise er noe som arbeides med. Utviklingsavdeling skal legge den til, men vi vet ikke hvor lang tid det kan ta. Per dags dato så er det ikke mulig noe annet enn å bare velge en annen bank på liste for å lage konto. Men dette forslaget passer ikke hvis de tenkte å bruke Transfewise på kundefaktura som faktureringskonto.

Alternativt kan du opprette en ny konto i kontoplanen i 1900 klassen og føre mot denne.

Når det kommer til stripe så kan du legge til dette ønsket i idè banken vår ved å KLIKKE HER 

Med vennlig hilsen: Elisabeth Ensrud | Customer Success Trainee
aakb97
CONTRIBUTOR *

av aakb97

Du nevner at det jobbes med TransferWise. Når kommer denne  løsningen på plass?